Velkommen til skolestart 22.august

Elever i skolegården

1.trinn
Elever og foresatte er velkommen i skolegården mandag 22.august kl.12.00. Oppmøte ved flaggstanga på sone 1. Her får dere hilse på lærerne og skolens ledelse. Etterpå går vi samlet opp til klasserommet. Når elevene er i klasserommet, er det informasjon og mingling for foresatte i samlingssalen. Lærerne tar med elevene til samlingssalen ved skoledagens slutt.

Dagen avsluttes kl.13.30.

Elevene som ønsker, kan være på AKS etter skoleslutt. Ta med en ekstra matpakke hvis barnet skal være på AKS.

Du kan lese mer om å starte på skolen på Oslo kommunes nettsider

2.-7.trinn
Aks har åpent fra 07.30 til skolestart for elever i 2-4.trinn med helplass. Elever med halvplass møter til skolestart.

Elevene ønskes velkommen i klasserommet kl.09.30. Dagen avsluttes kl.11.30.

AKS tar imot elevene på 2.-4.trinn etter skoleslutt og drar på tur i nærområdet til ca. kl. 14.00. Elevene som skal på AKS må ha med to matpakker denne dagen.

Ta kontakt ved spørsmål
Hvis dere har spørsmål, ta kontakt med oss på telefon eller Skolemelding.
Vi gleder oss til å treffe dere!