Foreldreutvalget tar med seg en lysnisse, og en overraskelse!

Elever ser på banneret som FAU hengte opp.

Barna ble møtt med pepperkaker på vei inn i skolegården på morgenen, og alle klassene møttes i samlingssalen for en historiefortelling fra en lysnisse fra SOS-barnebyer. Dette ble så filmet av en gruppe som samarbeider med SOS-barnebyer, som lager filmer av funksjonshemmede, for funksjonshemmede.

Dette er andre gang FAU arrangerer en overraskelse for elevene dette skoleåret. Forrige gang hang de opp plakater med slagord som varmet, og gikk rundt og delte ut boller til alle barna. Dette var en takk for at de tok så godt vare på hverandre. Hallagerbakken skole er heldige som har en foreldregruppe som er så engasjert i at elevene skal ha det bra i hverdagen, og bryr seg om at man behandler hverandre med respekt.