Vil lære å spille musikk?

Bilde av barn og voksne som spiller musikk på musikkverktstedet

Kort om musikkverkstedet

• Hvor? Klubbhuset til Holmlia Sportsklubb
  • Når? Hver mandag fra 1730-1830. Middagen serveres kl 17!
  • Hvem? Barn mellom 8-12 år

Det er ti plasser til verkstedet, og dem som melder seg på først får være med.

MELD DEG PÅ HER!

Hva skjer på verkstedet?

Hver mandag samles vi i klubbhuset ved Lusetjern for å spille og synge sanger fra hele verden. Det er lek, sanger på mange språk og dans! Den berømte gruppa Queendom blir med som gjesteartister – de vil besøke verkstedet på en øving og på avslutningskonserten 3. desember får barna være med og framføre sanger fra Queendoms forestilling ”En Afropeisk reise” for foreldre og alle som vil se.

Du kan være med selv om du ikke kan spille et instrument.

Det kreves ingen forkunnskaper for å delta. Målet er å ha det gøy, få nye venner fra andre deler av bydelen og lære om musikk og kulturer fra hele verden!

Det er gratis å være med og du får gratis middag!

Verkstedet ledes av to erfarne og dyktige musikere: Calú Tsemane på trommer, og Sølvi Hansen som er korleder og sanglærer.
Tilbudet er gratis og det serveres gratis middag til alle barna kl 17.

Er du nysgjerrig?

Kom innom mandag 22. oktober eller 26. oktober og prøv en gang, så kan du melde deg på om du har lyst til å være med videre!