Nytt system for mail og post

Skolens nye postadresse er:

Oslo kommune, Utdanningsetaten

Hallagbakken skole

Postboks 6127, Etterstad

Skolens nye postadresse er:

postmottak@ude.oslo.kommune.no

VIKTIG: skriv alltid Hallagerbakken skole i emnefeltet til eposten.

Hvorfor kan jeg ikke sende post som før?

Grunnen til denne endringen er at arkivsystemet Websak nå bli innført. Her skal all skriftlig korrespondanse mellom foresatte og skoen ligge, både post og epost.

Alle dokumenter blir sent til et sentralt register for osloskolen, lagt inn i websak og tilgjengeliggjort for Hallagerbakken. Hvis du skriver Hallagerbakken i emnefeltet på eposten vil dette bli gjort automatisk, og mailen din kommer raskere frem.

Skolens svar på formelle henvendelser som f.eks permisjonssøknader over en dag og alle vedtak skolen gjør, blir sendt til foresatte sin digitale postkasse som f.eks Digipost eller Altinn.

Det betyr at vi ikke tar imot brev/skriftlige dokumenter i skranken på skolens kontor lenger. Skal du søke om permisjon må du sende det i post\epost.