Foreldreundersøkelsen 2018

Hva er foreldreundersøkelsen?

Foreldreundersøkelsen er en nettundersøkelse utarbeidet av Utdanningsdirektoratet.

Hvem gjelder undersøkelsen for?

Foreldre og foresatte til elever fra 1. trinn til og med Vg1 vil få invitasjon til å delta.

Hva spør vi om?

Undersøkelsen handler først og fremst om din oppfatning av ditt barns trygghet og trivsel; det vil si skolemiljøet. Andre temaer som støtter opp under trygghet og trivsel, er støtte fra lærer og samarbeidet mellom skolen og hjemmet. Temaene handler om:

• Trivsel
  • Støtte fra lærerne
  • Trygt miljø | Krenkelser | Mobbing
  • Informasjon fra skolen
  • Dialog og medvirkning
  • Kjennskap og forventninger
  • Utviklingssamtalene
  • Læring og utvikling (ny i 2018)

Personvern

Alle svar i Foreldreundersøkelsen blir behandlet konfidensielt og vil kun inngå i skolens samlede resultater.

Foresattes tilbakemelding er svært viktig for at vi skal utvikle en enda bedre skole for alle.
Vi oppfordrer alle foresatte til å svare på undersøkelsen. Din tilbakemelding er viktig for oss!