Foreldreundersøkelsen 2017

Elever arbeider i klasserom. (Foto: Heidi M. Skjebstad)

Det ble sendt SMS eller e-mail til foresatte denne våren med en lenke til foreldreundersøkelsen. Det enkelte hjem kunne velge å svare på undersøkelsen eller ikke. Svarprosenten fra vår skole er på 51,1%. På en skala fra 1-5 er en skåre på 4 eller mer bra. 6. september har skolens lærere og FAU representantene et samarbeidsmøte der "Trygt og godt skolemiljø" er tema, og vi vil også diskutere foreldreundersøkelsen. Undersøkelsen vil i tillegg bli behandlet i skolens FAU og driftsstyre. Undersøkelsen finner du på skolens nettside under fanen "For elever og foresatte", under overskriften Helse og velferd. Sammen skal vi skape en skole der elevene trives, tenker og lærer i et trygt og godt skolemiljø.