Rytmer fra verdensrommet har konsert på Hallagerbakken skole

Elevene koser seg med trommekonsert

Beskrivelse av Rytmer fra verdensrommet fra deres hjemmeside:

Rytmer fra Verdensrommet handler om to Trommonauter som redder planeter fra farlige asteroider. Se for deg en 10x10 meter med stjernehimmel som farer mot deg mens en jente på 7 år styrer med en iPad hvor stjernehimmelen kjører, mens pappaen hennes styrer en laserstråle med en Wiikontroller.

Rytmer fra Verdensrommet er en familieforestiling hvor to Trommonauter tar publikum med på en spennende rytmisk og visuell romreise. Publikumsdeltagelse er viktig i forestillingen, publikum er med å å starte romskipet med lyder, og styrer laserstråler med en Wii-kontroller. Ved hjelp av musikk, røykmaskin, laserlys, surroundlyd, ny teknologi og live video føler man virkelig at man er langt ute i verdensrommet.

Musikerne gikk med hodelykter
Det var et flott lysshow
Ungene koser seg med rockekonsert
Elevene koser seg med trommekonsert